22.3.13

about me

Navn: Ines. Fødselsdag: D. 22/1/00  Køn: Pige. Øjenfarve: brun/grøn. Hårfarve: Brunette. Højre eller venstre håndet: Højrehåndet. De sko du går mest i: Fortiden, new balance 576. Det du er bange for: Edderkopper, haha. Din livret: Sushi, især med Oline. Din første tanke når du vågner: Hvad klokken er. Pepsi eller cola: Drikker det ikke så tit, så pas. Adidas eller Nike: paas. Ice tea eller te: Te. Chokolade eller vanilje: Chokolade, evig tid. Synger du: niks. Kan du lide skolen: Ja, eller det kommer an på alt. Vil du giftes: Ligenu er jeg på nej. Kan du enes med dine forældre: Ja da! Elsker dem. Sidste gang jeg – drak alkohol: Drikker ikke. Gik ud og shoppede: Sidste lørdag. Spiste sushi: Sammen med Oline. Kan ikke huske hvornår. Bagte hjemmelavede kager: Dont know. Stjålet noget: Never, ehh. Hvis jeg var en måned ville jeg være: Juni. Hvis jeg var en dag i ugen: Fredag. Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Morgenen. Hvis jeg var en planet: Jorden, jeg er nemlig stor - eller noget, haha. Hvis jeg var et dyr: En fugl Hvis jeg var en retning: Op ad. Hvis jeg var en følelse: Happy. Hvis jeg var en farve: Pas. Hvis jeg var et tal: 12. Mad eller søvn?: Mad, elsker det virkelig.. Lilla eller grøn?: Grøn. Svømme eller ski?: Svømme. Pizza eller salat?: Salat. Salt eller peber?: Salt. Kærlighed eller venner?: Kærlighed, venner er vel også kærlighed? . Favorit – farve?: Grå, sort og pankfarver. Film?: Sex and the city. Sko?: New balance 576. Butik?: CIN og Decortate. Sted at være?: Hjemme. Dyr?:Hund. Ting at gøre i din fritid?: Mine veninder, venner, og familie.  TV show?: Danmarks Næste Topmodel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar